Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad ska jag köpa för skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurran88" data-source="post: 380115" data-attributes="member: 67136"><p>Helloj</p><p></p><p>Jag har tänkt att börjar åka skidor nu igen, jag har åkt snowboard nu jättelänge och jag kan inte så mycket om skid märken och vad man ska ha för längd osv..</p><p></p><p>Jag åkte lite på ett på public enemy skidor förra året och ja tyckte dem var ruggigt härligt.. </p><p></p><p>Skulle behöva ett par skidor som man utvecklas. Vill åka mest i offpisten och jibba lite.</p><p></p><p>Om nån bara kan ge mig lite fakta så hade det varit suveränt. och vart man ska kolla och köpa skidor.. tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurran88, post: 380115, member: 67136"] Helloj Jag har tänkt att börjar åka skidor nu igen, jag har åkt snowboard nu jättelänge och jag kan inte så mycket om skid märken och vad man ska ha för längd osv.. Jag åkte lite på ett på public enemy skidor förra året och ja tyckte dem var ruggigt härligt.. Skulle behöva ett par skidor som man utvecklas. Vill åka mest i offpisten och jibba lite. Om nån bara kan ge mig lite fakta så hade det varit suveränt. och vart man ska kolla och köpa skidor.. tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad ska jag köpa för skidor?
Tillbaka
Topp