Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
vad ska jag köpa till mitt dh projekt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BENNY007" data-source="post: 442727" data-attributes="member: 76709"><p>vad ska köpa tilll en crescent eldir om jag ska bygga DH. ite info</p><p>RAM:crescent eldir vit/blå fs ett hack i den och lite repor</p><p>FÄLGAR:alexrids vet ej modell</p><p>GAFFEL:nån jävl* china skit och är spräckt =)</p><p>STYRE/STYRSMAMM:tror att det är ip på båda</p><p>VEVAR:?</p><p>SADEL:sönder crescent orginal</p><p>VÄXLAR/BROMSAR:shimano deore men fram växel styraren är spräckt</p><p>DÄCK:tror det är crescent orginal utorkade som f*n</p><p>tror jag ska köpa ny gaffel,däck och en styrstamm.</p><p>HJÄLP MIG SNÄLLA!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BENNY007, post: 442727, member: 76709"] vad ska köpa tilll en crescent eldir om jag ska bygga DH. ite info RAM:crescent eldir vit/blå fs ett hack i den och lite repor FÄLGAR:alexrids vet ej modell GAFFEL:nån jävl* china skit och är spräckt =) STYRE/STYRSMAMM:tror att det är ip på båda VEVAR:? SADEL:sönder crescent orginal VÄXLAR/BROMSAR:shimano deore men fram växel styraren är spräckt DÄCK:tror det är crescent orginal utorkade som f*n tror jag ska köpa ny gaffel,däck och en styrstamm. HJÄLP MIG SNÄLLA!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
vad ska jag köpa till mitt dh projekt
Tillbaka
Topp