Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad ska jag kopa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Calle1080" data-source="post: 225462" data-attributes="member: 49087"><p>Hej alla!</p><p>behover hjalp med vad jag ska kopa!</p><p>Vill kopa en skida for 20% pist, 60% offpist och 20% park, jag har ett par monster 75 och vill kopa ett par kompleterande alltsa...</p><p>Jag ar 178 cm lang och vager 65 kg, ar en ganska bra akare!</p><p></p><p>Jag har funderat pa dessa modeller:</p><p>Armada ARV</p><p>Volkl Mantra</p><p>Elan M999</p><p></p><p>men dessa har jag bara letat upp pa internt sa jag ar oppen for alla foslag, kan dock inte kopa svensak skidor eftersom jag befinner mig i Californien och kommer vara dar i ett ar...</p><p></p><p>Tacskam for all hjalp jag kan fa!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Calle1080, post: 225462, member: 49087"] Hej alla! behover hjalp med vad jag ska kopa! Vill kopa en skida for 20% pist, 60% offpist och 20% park, jag har ett par monster 75 och vill kopa ett par kompleterande alltsa... Jag ar 178 cm lang och vager 65 kg, ar en ganska bra akare! Jag har funderat pa dessa modeller: Armada ARV Volkl Mantra Elan M999 men dessa har jag bara letat upp pa internt sa jag ar oppen for alla foslag, kan dock inte kopa svensak skidor eftersom jag befinner mig i Californien och kommer vara dar i ett ar... Tacskam for all hjalp jag kan fa!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad ska jag kopa?
Tillbaka
Topp