Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad ska jag välja, Head Monster iM85 eller Völkl G4?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 41813" data-attributes="member: 13863"><p>Jo...håller med ACE! Vid den här tiden på året är det ju knappast aktuellt att köpa skidor till fullpris, åtminstone inte denna säsongs modeller. </p><p></p><p>Jag valde själv mellan Atomic R:ex, Monster 85 och G4. Att det blev ett par Monster beror mest på att det var de skidorna som "min" skidbutik hade. Jag är fortfarande fascinerad av dessa skidor och upptäcker ständigt nya egenskaper hos såväl skidorna som hos mig. Utveckling tror jag det kallas!</p><p></p><p>Men, eftersom du när tanken att "byta" till G4, tycker jag du ska göra detta, med tanke på hur dessa skidor höjts till skyarna av erfarna brantkörare. Du lär knappast bli besviken!</p><p></p><p>Sen händer det ju mycket på utvecklingssidan avseende feta skidor och att ta en titt på nästa säsongs modeller är ju spännande. </p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 41813, member: 13863"] Jo...håller med ACE! Vid den här tiden på året är det ju knappast aktuellt att köpa skidor till fullpris, åtminstone inte denna säsongs modeller. Jag valde själv mellan Atomic R:ex, Monster 85 och G4. Att det blev ett par Monster beror mest på att det var de skidorna som "min" skidbutik hade. Jag är fortfarande fascinerad av dessa skidor och upptäcker ständigt nya egenskaper hos såväl skidorna som hos mig. Utveckling tror jag det kallas! Men, eftersom du när tanken att "byta" till G4, tycker jag du ska göra detta, med tanke på hur dessa skidor höjts till skyarna av erfarna brantkörare. Du lär knappast bli besviken! Sen händer det ju mycket på utvecklingssidan avseende feta skidor och att ta en titt på nästa säsongs modeller är ju spännande. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad ska jag välja, Head Monster iM85 eller Völkl G4?
Tillbaka
Topp