Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska man ha att smörja kullagerna med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskols575" data-source="post: 1060625" data-attributes="member: 154123"><p>jag har alltid använt symaskins olja till att smörja mina kullager men nu när min kompis har köpt longboard så säger hans pappa (som har varit intresserad av att åka longboard rätt länge) att man inte sa använda symaskins olja för att det håller sig inte kvar mer än ett par timmar. han säger att man ska använda kullager fett, och det låter ganska som om det kan stämma om man tänker på namnet. men han menar att der är lika bra som symaskins olja när man åker för att det värms upp och då blir det lika lätt flytet. men jag har aldrig hört någon använda sig av kullager fett så jag undrar vilket som är best symaskins olja eller kullager fett och vilka fördelar de har?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskols575, post: 1060625, member: 154123"] jag har alltid använt symaskins olja till att smörja mina kullager men nu när min kompis har köpt longboard så säger hans pappa (som har varit intresserad av att åka longboard rätt länge) att man inte sa använda symaskins olja för att det håller sig inte kvar mer än ett par timmar. han säger att man ska använda kullager fett, och det låter ganska som om det kan stämma om man tänker på namnet. men han menar att der är lika bra som symaskins olja när man åker för att det värms upp och då blir det lika lätt flytet. men jag har aldrig hört någon använda sig av kullager fett så jag undrar vilket som är best symaskins olja eller kullager fett och vilka fördelar de har? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska man ha att smörja kullagerna med?
Tillbaka
Topp