Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad ska man köpa för bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dundergunnar" data-source="post: 837461" data-attributes="member: 119363"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag är ganska ny på denna fronten men tänkte ge det ett försök eftersom det är förbannat kul!</p><p>Åkte en del förra året och blev ganska trött på att hyra bräda och allt sådant och tänkte införskaffa egna prylar.</p><p>Boots och bindningar har jag redan så det enda som fattas är brädan.</p><p>Jag är inte särskilt rutinerad på detta så hade varit tacksam för lite hjälp i den djungel av snowboards som finns.</p><p></p><p>Givetvis vill jag inte lägga så mycket pengar då jag studerar och så.</p><p>Jag är 190 cm lång och väger ungefär 80 kg..</p><p></p><p>Hade varit bra att få lite tips om bra och prisvärd brädor som funkar till allt.</p><p>(Om ni har till salu så skicka ett PM eller något)</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p>// dundergunnar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dundergunnar, post: 837461, member: 119363"] Hallå! Jag är ganska ny på denna fronten men tänkte ge det ett försök eftersom det är förbannat kul! Åkte en del förra året och blev ganska trött på att hyra bräda och allt sådant och tänkte införskaffa egna prylar. Boots och bindningar har jag redan så det enda som fattas är brädan. Jag är inte särskilt rutinerad på detta så hade varit tacksam för lite hjälp i den djungel av snowboards som finns. Givetvis vill jag inte lägga så mycket pengar då jag studerar och så. Jag är 190 cm lång och väger ungefär 80 kg.. Hade varit bra att få lite tips om bra och prisvärd brädor som funkar till allt. (Om ni har till salu så skicka ett PM eller något) Tack på förhand! // dundergunnar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad ska man köpa för bräda?
Tillbaka
Topp