Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
vad ska man köpa för lavin säck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 1073168" data-attributes="member: 46316"><p>[USER=157757]@born_to_ski[/USER] </p><p>Vi upplevde precis det som</p><p> [USER=35223]@Piglet55[/USER] skrev, -olika modeller passade oss olika väl, -jag har Snowpulse (hästsko), och min sambo RAS.. (kudde). Tidigare modeller av ABS egna ryggsäckar har fått besk kritik för dålig passform, -de nya kan vara bättre. Alla modeller/fabrikat har tex inte vätskesystem om detta är en viktig detalj...</p><p>Idag, och några år till kommer jag att hålla kvar vid min rygga, -i framtiden är jag nyfiken på Arcteryx samt BD säckar, duktiga ryggsäckstillverkare med innovativa idéer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 1073168, member: 46316"] [USER=157757]@born_to_ski[/USER] Vi upplevde precis det som [USER=35223]@Piglet55[/USER] skrev, -olika modeller passade oss olika väl, -jag har Snowpulse (hästsko), och min sambo RAS.. (kudde). Tidigare modeller av ABS egna ryggsäckar har fått besk kritik för dålig passform, -de nya kan vara bättre. Alla modeller/fabrikat har tex inte vätskesystem om detta är en viktig detalj... Idag, och några år till kommer jag att hålla kvar vid min rygga, -i framtiden är jag nyfiken på Arcteryx samt BD säckar, duktiga ryggsäckstillverkare med innovativa idéer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
vad ska man köpa för lavin säck
Tillbaka
Topp