Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad ska man ta betalt av liftare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 493341" data-attributes="member: 88967"><p>Jag äger bil och hade aldrig kommit på tanken att dela värdeminskningen av bilen för så pengakåt eller "snål" är jag inte. Sen är jag ändå tillräckligt snål att låta folk få betala saker som jag ändå skulle betalat för, tex färja.</p><p></p><p>Men varför inte räkna med all slitage + värdeminskning. 30kr milen 300 mil. Packa in 4 pers med full packning för en säsong (som nog blir svårt) och du har 2200 per skalle... Vad kostade flyget sa ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 493341, member: 88967"] Jag äger bil och hade aldrig kommit på tanken att dela värdeminskningen av bilen för så pengakåt eller "snål" är jag inte. Sen är jag ändå tillräckligt snål att låta folk få betala saker som jag ändå skulle betalat för, tex färja. Men varför inte räkna med all slitage + värdeminskning. 30kr milen 300 mil. Packa in 4 pers med full packning för en säsong (som nog blir svårt) och du har 2200 per skalle... Vad kostade flyget sa ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad ska man ta betalt av liftare?
Tillbaka
Topp