Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vad ska man välja för goggles + en sak till
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 935858" data-attributes="member: 79407"><p>jag skulle aldrig lägga pengar på ett par zipe eller andra billiga gogglar. lägg hellre lite mer pengar och få mycket mer goggles. </p><p></p><p>Jag skull personligen tipsa om att köpa goggles med välvd lins, alltså en sfärisk lins. Dessa håller bättre och är ofta gjorda i bättre material. De ger också ett aningen större synfält.</p><p></p><p>ett tips är att köpa goggles på ebay. Ofta mycket billigare än i sverige.</p><p></p><p>Bra modeller som ofta går att hitta för runt 500kr med frakt är t.ex.</p><p></p><p>Dragon DX</p><p>Dragon Rogue</p><p>Smith Phenom</p><p>Electric EG 2.5</p><p>Oakley A-Frame</p><p>Oakley Crowbar</p><p></p><p>Nu kommer du inte hitta de sjukaste färgerna på ramar och linser för 500kr inkl frakt men du kommer hitta några och en del av dem är faktiskt helt ok. Ökar du din budget till säg runt 8-900kr med frakt så kan du hitta i princip alla goggles på eBay för de pengarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 935858, member: 79407"] jag skulle aldrig lägga pengar på ett par zipe eller andra billiga gogglar. lägg hellre lite mer pengar och få mycket mer goggles. Jag skull personligen tipsa om att köpa goggles med välvd lins, alltså en sfärisk lins. Dessa håller bättre och är ofta gjorda i bättre material. De ger också ett aningen större synfält. ett tips är att köpa goggles på ebay. Ofta mycket billigare än i sverige. Bra modeller som ofta går att hitta för runt 500kr med frakt är t.ex. Dragon DX Dragon Rogue Smith Phenom Electric EG 2.5 Oakley A-Frame Oakley Crowbar Nu kommer du inte hitta de sjukaste färgerna på ramar och linser för 500kr inkl frakt men du kommer hitta några och en del av dem är faktiskt helt ok. Ökar du din budget till säg runt 8-900kr med frakt så kan du hitta i princip alla goggles på eBay för de pengarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vad ska man välja för goggles + en sak till
Tillbaka
Topp