Vad ska ni köpa för skidor nästa år?

• Trådstartare Trådstartare KpK
  • Start datum Start datum

KpK

Medlem
Vad ska ni köpa för skidor nästa år? själv så riktar jag mig in på scratchen eller salomons foil

Förhoppningsvis så blir det säsong så jag har en mängd trevliga alternativ...
Om det blir Canada så lutar det åt Line Prophet 130, K2 Pontoon, Völkl Sumo eller Völkl Sanouk.
Om det istället blir Alperna blir det nog antingen Völkl-skidorna, Pontoon eller kanske en Hendryx!

Ev. kanske en billig slit och släng-skida från SC för diverse parkhäng.

Har redan införskaffat ett par Teneighty Gun LAB så att jag verkligen tvingar mig själv till alperna :) har en tendens att aldrig bli som jag tänkt mig...

har funderingar på att inföskaffa ett par nya freeride skidor, typ 4frnt´s VCT eller dylikt.. inte funderat desto mer, det får man se till nästa säsong.. Men något med en midja på runt 100 blir det iaf så man får lite bäring i snön..

Sockervadds, vad är det för dålig ursäkt? Jag köpte ett par Scratch BC i år, och jag har varit nära på att köpa ytterligare skidor redan denna säsong. Grejen är att man vill bredda skidstallet!

funderar på att bredda mitt förråd som just nu bara består av ett par Fujatives med antingen en riktigt liten kort slalom/kortsvängs sak, eller en ordentligt fet skida med en midja uppåt 100, kikat på gotama bland annat.

Jag är ganska lycklig har lyckats komma över ett par LINE Sir Francis Bacon gratis! :D Ok att skidorna inte beräknas komma förens i November men får väl nöja mig med att åka på några andra skidor tills dess..

Legend Pro eller möjligtvis Hendryx Voodo Chlid. Grafiken är så otroligt snygg på Voodon (till skillnad från
legenden)...

jag e lite splittrad.. köpte ett par dogen i år.. som jag ska behålla.. men jag vill också ha ett par fetingar.. typ seth vicius/pistol..

Tillbaka
Topp