Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad skall man välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 236183" data-attributes="member: 53949"><p>Hur kommer det sig att du vill ha flowbindningar? för att du tycker om de eller för att de e billiga? (om de nu e billiga?)...</p><p>Annars, vill du ha vanliga bindingar så har hot-zone.tv bra priser på både bindingar o brädor o har en massa brädmärken..</p><p>ang brädan så ska du ha en (Burton?) Dominant så räkna inte med att den "inte är värdelös i pist/offpist) för det är precis vad jag har hört att den är..</p><p>Som vanligt vill vi gärna höra ett uttalande från vår allas allsmäktige Pinn om rekommendation till brädan..</p><p></p><p>Tips på tillverkare? Av brädor finns bl.a. Burton, Forum, Ride, K2, Apo, Bataleon, Völkl o Nitro mm... Sen gör de flesta bindingar o boots också.. annars finns ju DC och 32 för riktigt sköna, renodlade boots märken..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 236183, member: 53949"] Hur kommer det sig att du vill ha flowbindningar? för att du tycker om de eller för att de e billiga? (om de nu e billiga?)... Annars, vill du ha vanliga bindingar så har hot-zone.tv bra priser på både bindingar o brädor o har en massa brädmärken.. ang brädan så ska du ha en (Burton?) Dominant så räkna inte med att den "inte är värdelös i pist/offpist) för det är precis vad jag har hört att den är.. Som vanligt vill vi gärna höra ett uttalande från vår allas allsmäktige Pinn om rekommendation till brädan.. Tips på tillverkare? Av brädor finns bl.a. Burton, Forum, Ride, K2, Apo, Bataleon, Völkl o Nitro mm... Sen gör de flesta bindingar o boots också.. annars finns ju DC och 32 för riktigt sköna, renodlade boots märken.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad skall man välja?
Tillbaka
Topp