Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad skall man välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 237959" data-attributes="member: 68240"><p>heejsan nu ska jag förska att guida dig lite hära om det går :D</p><p></p><p>angående om flow-bindningar så är det en smacksak.</p><p>om man ska köpa ett par flow-bindningar så sa man inte köpa dom biligaste sakerna för dom går bara sönder,(mycket plast på olämpliga platser, där det är mycket påfrästningar)</p><p>och sen tack vare att man inte spänner framme som på pump så får man inte lika bra snänningar )sitter inte på plats men många tycker om när den inte sitter fast riktigt så det är en smaksak och om du ska köra mycket i park så är inte flow-bindningar det bästa för det är mäst för glid/styla åkarna som behöver mäst.</p><p>om jag skulle vara dig så skulle jag inte köpa det men det är en smaksak som sagt men om du ska köpa ett par pump så köp SP dom e skitbra tycke jag skönna saker och går inte sönder(har försökt många gånger!!!!)</p><p></p><p></p><p></p><p>och angående brädan så har jag inte så ycket erfarenhet av burton men jag har hört att man får det man betalar för och kanske lite mer :D. </p><p>men jag har mäst erfarenhet av EXTREM och lite crazy creek </p><p>och jag går först till extrem-brädan så tycker jag att du ska välja en Transfer.......</p><p></p><p>skitnöjd men den och jag har inte knäkt dom andra brädorna från extrem heller</p><p>den passar dom som e vana eller dom som e testa på parksen med snowboard och om man inte är en så bra snowboard åkare så är den rena skiten rent utt sagt för den är byggt med bara glasfiber med en 8mm träkärna så då behöver man kunna ta i skären riktigt annars är den som fast limmad i snön. den har oxå en liten hårdplast ring runt brädan så att den inte går sönder och flagar upp med mera och även om stålkanterna är slöa eller inte har blivt slipade på ett tag så e man fortfarande fastlimmad (peace) </p><p>jag tycker att den passar bäst på ÅRE SKUTAN och lite bland när man jibbar.</p><p>och man kan no inte få tag på bättre bräda i sverige (och den ända sverige tillvärkade märket )</p><p>och den går runt 3500kr tycker att den är en prisvärd liten sak.</p><p>men köp inte stadiums eller intersports saker för dom e inte så bra för att dom använder skum i sinna brädor istället för sträkärnan som jag pratade om lite senare(det går bra några åk men sen så är brädan helt slak.</p><p></p><p>och om du ska uppgradera dig så ska du köpa enklighten från extrem men bara om du är en mycket van eller aa du förstår nog men denna är den bästa brädan och man måste ge mycket för att få mycket ett talesätt :D .</p><p></p><p>om du vill veta mer så är det bara att säga till!!</p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin.</p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 237959, member: 68240"] heejsan nu ska jag förska att guida dig lite hära om det går :D angående om flow-bindningar så är det en smacksak. om man ska köpa ett par flow-bindningar så sa man inte köpa dom biligaste sakerna för dom går bara sönder,(mycket plast på olämpliga platser, där det är mycket påfrästningar) och sen tack vare att man inte spänner framme som på pump så får man inte lika bra snänningar )sitter inte på plats men många tycker om när den inte sitter fast riktigt så det är en smaksak och om du ska köra mycket i park så är inte flow-bindningar det bästa för det är mäst för glid/styla åkarna som behöver mäst. om jag skulle vara dig så skulle jag inte köpa det men det är en smaksak som sagt men om du ska köpa ett par pump så köp SP dom e skitbra tycke jag skönna saker och går inte sönder(har försökt många gånger!!!!) och angående brädan så har jag inte så ycket erfarenhet av burton men jag har hört att man får det man betalar för och kanske lite mer :D. men jag har mäst erfarenhet av EXTREM och lite crazy creek och jag går först till extrem-brädan så tycker jag att du ska välja en Transfer....... skitnöjd men den och jag har inte knäkt dom andra brädorna från extrem heller den passar dom som e vana eller dom som e testa på parksen med snowboard och om man inte är en så bra snowboard åkare så är den rena skiten rent utt sagt för den är byggt med bara glasfiber med en 8mm träkärna så då behöver man kunna ta i skären riktigt annars är den som fast limmad i snön. den har oxå en liten hårdplast ring runt brädan så att den inte går sönder och flagar upp med mera och även om stålkanterna är slöa eller inte har blivt slipade på ett tag så e man fortfarande fastlimmad (peace) jag tycker att den passar bäst på ÅRE SKUTAN och lite bland när man jibbar. och man kan no inte få tag på bättre bräda i sverige (och den ända sverige tillvärkade märket ) och den går runt 3500kr tycker att den är en prisvärd liten sak. men köp inte stadiums eller intersports saker för dom e inte så bra för att dom använder skum i sinna brädor istället för sträkärnan som jag pratade om lite senare(det går bra några åk men sen så är brädan helt slak. och om du ska uppgradera dig så ska du köpa enklighten från extrem men bara om du är en mycket van eller aa du förstår nog men denna är den bästa brädan och man måste ge mycket för att få mycket ett talesätt :D . om du vill veta mer så är det bara att säga till!! mvh// wolwerin. peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad skall man välja?
Tillbaka
Topp