Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad skall vi tro om snön i Alperna 2016?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OEngstrand" data-source="post: 1071017" data-attributes="member: 136588"><p>Jag litar på dig och din tur! Ska ner till Canazei v9. Har gråtit mig till sömns med tanke på hur dagsläget ser ut med snön. Dock spås det ju komma mellan 30-110cm kommande 14 dagar (beroende på vilka prognoser man kollar på) kan ju inte lita på det till 100% men ändå. Farsan åker till Tignes v8 så han bör köpa sig en trisslott.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OEngstrand, post: 1071017, member: 136588"] Jag litar på dig och din tur! Ska ner till Canazei v9. Har gråtit mig till sömns med tanke på hur dagsläget ser ut med snön. Dock spås det ju komma mellan 30-110cm kommande 14 dagar (beroende på vilka prognoser man kollar på) kan ju inte lita på det till 100% men ändå. Farsan åker till Tignes v8 så han bör köpa sig en trisslott. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad skall vi tro om snön i Alperna 2016?
Tillbaka
Topp