Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad skillnaden på olika linsfärger till brillorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 111857"><p>jag har.. du undrar nog om den eller hur... </p><p>den funkar utmärkt i sol fast det hade du nog räknat ut men iaf</p><p>men när det är mulet så e du körd med det glaset det blir väldigt svårt att se.</p><p>mn eftersom det är så få soldagar tycker jag du ska stasa på lite ljusare glas</p><p>du värkar vilja ha nt sånt så då tycker jag goldeniridium skulle va bättre..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 111857"] jag har.. du undrar nog om den eller hur... den funkar utmärkt i sol fast det hade du nog räknat ut men iaf men när det är mulet så e du körd med det glaset det blir väldigt svårt att se. mn eftersom det är så få soldagar tycker jag du ska stasa på lite ljusare glas du värkar vilja ha nt sånt så då tycker jag goldeniridium skulle va bättre.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad skillnaden på olika linsfärger till brillorna?
Tillbaka
Topp