Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vad skulle du göra med 5 mille?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 919752" data-attributes="member: 88967"><p>Vissa vet jag är lite äldre här, och vissa är absolut inte det. 5 miljoner när man går i skolan kanske är otroligt mycket pengar. Men när man ska börja kolla hus/bostadsrätt så är 5 mille inte några gigantiska summor. </p><p></p><p>Ett avbetalat "normalt" hus 3 miljoner</p><p>En ny "normal" bil 0.5 miljoner</p><p>Kanske en båt? 0.5-1 miljon...</p><p></p><p>Pengarna försvinner fort! Men visst, det tar ju 25 år att tjäna ihop dom med en 200k netto.</p><p></p><p>Det jag hade gjort är iaf att köpt ett hus, slippa både amortering och ränta hade varit skönt. Dessutom hade jag köpt en bil. Efter det hade jag antagligen sparat stor del och fortsatt jobba. Gjort en ordentlig resa hade väl fått plats också</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 919752, member: 88967"] Vissa vet jag är lite äldre här, och vissa är absolut inte det. 5 miljoner när man går i skolan kanske är otroligt mycket pengar. Men när man ska börja kolla hus/bostadsrätt så är 5 mille inte några gigantiska summor. Ett avbetalat "normalt" hus 3 miljoner En ny "normal" bil 0.5 miljoner Kanske en båt? 0.5-1 miljon... Pengarna försvinner fort! Men visst, det tar ju 25 år att tjäna ihop dom med en 200k netto. Det jag hade gjort är iaf att köpt ett hus, slippa både amortering och ränta hade varit skönt. Dessutom hade jag köpt en bil. Efter det hade jag antagligen sparat stor del och fortsatt jobba. Gjort en ordentlig resa hade väl fått plats också [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vad skulle du göra med 5 mille?
Tillbaka
Topp