Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad skulle ni gjort i min situation ( säsonga Val T eller Chamonix)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 980845" data-attributes="member: 29149"><p>Tyvärr är det nog så att ingen på detta forum kommer kunna förutspå var du kommer få den bästa säsongen. Det verkar som om du gjort din hemläxa hyfsat och därför vet du att det inte finns något givet svar. Här kan du på sin höjd få tips om vad enstaka personer gillat mest och det säger rätt lite om vad du kommer gilla mest. Möjligen skulle jag gissa att det kan vara svårare att komma in i säsongsgängen i Cham men det varierar säkert också år till år. Välj det ena, kör hårt på det, jobba sedan hårt i sommar och åk till något annat (eller samma) ställe nästa vinter. Personligen rekommenderar jag alltid de mindre orterna men i dessa större är det säkert att du kommer träffa åtminstone några som du gillar att åka med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 980845, member: 29149"] Tyvärr är det nog så att ingen på detta forum kommer kunna förutspå var du kommer få den bästa säsongen. Det verkar som om du gjort din hemläxa hyfsat och därför vet du att det inte finns något givet svar. Här kan du på sin höjd få tips om vad enstaka personer gillat mest och det säger rätt lite om vad du kommer gilla mest. Möjligen skulle jag gissa att det kan vara svårare att komma in i säsongsgängen i Cham men det varierar säkert också år till år. Välj det ena, kör hårt på det, jobba sedan hårt i sommar och åk till något annat (eller samma) ställe nästa vinter. Personligen rekommenderar jag alltid de mindre orterna men i dessa större är det säkert att du kommer träffa åtminstone några som du gillar att åka med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad skulle ni gjort i min situation ( säsonga Val T eller Chamonix)
Tillbaka
Topp