Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad som helst!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 87016" data-source="post: 482865"><p>Tja!</p><p>Är en 19årig kille som bor i Helsingborg, och har blivit less på den ruggiga, regniga skånska hösten/vintern, och tänkte söka mig till Alperna för att göra en första säsong där någonstans.</p><p>Dock är det ju så att jag varken har jobb eller boende klart, och jag har inte heller någon smällfet plånbok som skulle räcka till en säsong utan jobb.</p><p> Hursomhelst, frågan är om det är någon här som har en plats över i någon lägenhet, skjul, tält eller liknande för en säsong, alternativt några första nätter i början på december, någonstans i någon fräsig alpby?</p><p> Eller om det är någon som är i samma situation som mig, det vill säga med ett extremt sug efter en säsong, men inget jobb eller boende fixat, som är sugen på att slå sig ihop med en trevlig förstagångare? </p><p>Hör av er här eller på mail(Aronlimaskollberg@hotmail.com) ifall ni känner er träffade!</p><p>Lev väl!</p><p>Aron</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 87016, post: 482865"] Tja! Är en 19årig kille som bor i Helsingborg, och har blivit less på den ruggiga, regniga skånska hösten/vintern, och tänkte söka mig till Alperna för att göra en första säsong där någonstans. Dock är det ju så att jag varken har jobb eller boende klart, och jag har inte heller någon smällfet plånbok som skulle räcka till en säsong utan jobb. Hursomhelst, frågan är om det är någon här som har en plats över i någon lägenhet, skjul, tält eller liknande för en säsong, alternativt några första nätter i början på december, någonstans i någon fräsig alpby? Eller om det är någon som är i samma situation som mig, det vill säga med ett extremt sug efter en säsong, men inget jobb eller boende fixat, som är sugen på att slå sig ihop med en trevlig förstagångare? Hör av er här eller på mail(Aronlimaskollberg@hotmail.com) ifall ni känner er träffade! Lev väl! Aron [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad som helst!
Tillbaka
Topp