Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Höga förväntningar.Swedish-banana sa:Oakley Airbrake med HI Yellow och Fire Iridium linser.
Han frågade ju vad jag önskade mig. Sen att jag aldrig får det jag önskar mig är en annan sakkebabmannen sa:Höga förväntningar.Swedish-banana sa:Oakley Airbrake med HI Yellow och Fire Iridium linser.
Bakpulver?Brattis sa:
God jul själv!Swedish-banana sa:Han frågade ju vad jag önskade mig. Sen att jag aldrig får det jag önskar mig är en annan sakkebabmannen sa:Höga förväntningar.Swedish-banana sa:Oakley Airbrake med HI Yellow och Fire Iridium linser.
Eller snarare så att jag köper mina egna julklappar. ;D
Sen tycker jag min önskning var mer realistisk är några andra här. 1 m snö i Stockholm... eller postorderbrud från Tjeckien.
Men man får ju hoppas i alla fall!
God jul!
=)
jag har iaf inte köpt ett skit åt någon. har bara köpt en massa grejor till mig själv.Swedish-banana sa:Han frågade ju vad jag önskade mig. Sen att jag aldrig får det jag önskar mig är en annan sakkebabmannen sa:Höga förväntningar.Swedish-banana sa:Oakley Airbrake med HI Yellow och Fire Iridium linser.
Sen tycker jag min önskning var mer realistisk är några andra här. 1 m snö i Stockholm... eller postorderbrud från Tjeckien.
God jul!
=)
Jo men varför inte? Startar en nu!kebabmannen sa:God jul själv!Swedish-banana sa:Han frågade ju vad jag önskade mig. Sen att jag aldrig får det jag önskar mig är en annan sakkebabmannen sa:Höga förväntningar.
God jul!
=)
Ska vi inte göra "Officiella Go jul tråden!" där man kan hälsa god jul till alla.