Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad tror ni? köpa eller inte köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="prominent" data-source="post: 405955" data-attributes="member: 81286"><p>hittade en technine classic 157 eller 161 på hollywood outlet.</p><p></p><p>på den här hemsidan:</p><p><a href="http://www.t12.se/prodexpo.asp?prid=1347&url=catsearch.asp" target="_blank">http://www.t12.se/prodexpo.asp?prid=1347&url=catsearch.asp</a></p><p>tar dom 2500:- (ord 3999<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>jag ska få köpa den för 1400:-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="prominent, post: 405955, member: 81286"] hittade en technine classic 157 eller 161 på hollywood outlet. på den här hemsidan: [URL]http://www.t12.se/prodexpo.asp?prid=1347&url=catsearch.asp[/URL] tar dom 2500:- (ord 3999:-) jag ska få köpa den för 1400:- [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad tror ni? köpa eller inte köpa?
Tillbaka
Topp