Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni om att beställa ett par DB skidor från deras hemsida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 89819" data-attributes="member: 13861"><p>Det är inga som helst problem med att köpa DB från deras hemsida och dessutom det enda sättet eftersom dom inte finns i några affärer. Köpte ett par Tablas därifrån förra året och allt fungerade klockrent, fick snabba svar på mina frågor och leveransen funkade felfritt även om det tog ett tag att få skidorna. Betalningen är mycket enklare nu eftersom dom har ett nytt och bättre betalsystem. Chefen själv, Mr Boinay, står här bredvid mig just nu och säger att du kan få dina lagg i slutet på december om du beställer nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 89819, member: 13861"] Det är inga som helst problem med att köpa DB från deras hemsida och dessutom det enda sättet eftersom dom inte finns i några affärer. Köpte ett par Tablas därifrån förra året och allt fungerade klockrent, fick snabba svar på mina frågor och leveransen funkade felfritt även om det tog ett tag att få skidorna. Betalningen är mycket enklare nu eftersom dom har ett nytt och bättre betalsystem. Chefen själv, Mr Boinay, står här bredvid mig just nu och säger att du kan få dina lagg i slutet på december om du beställer nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni om att beställa ett par DB skidor från deras hemsida?
Tillbaka
Topp