Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad tror ni om denna setupen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik09" data-source="post: 571237" data-attributes="member: 92482"><p>Dags att köpa ny skidor och har sökt runt lite och har fastnat för Salomon Lord med antingen STH 14 driver eller STH 12 oversize. Får rabbat om jag köper någon av de bindningarna med Salomonskidorna. </p><p></p><p>Var tror ni om detta? Vilken bindning ska man satsa på?</p><p>Vikt:70~</p><p>Längd:190</p><p>Åkstil:Medel/Avancerad</p><p>Pjäxor(om det spelar någon roll:Nordica Speedmachine 8</p><p>Åker:Mest pist och offpist men även lite park</p><p>Funderar på att köpa 185 i längd. </p><p></p><p>Sorry om det redan finns många sådana här trådar men gött med lite rådgivning när man köper skidor på distans</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik09, post: 571237, member: 92482"] Dags att köpa ny skidor och har sökt runt lite och har fastnat för Salomon Lord med antingen STH 14 driver eller STH 12 oversize. Får rabbat om jag köper någon av de bindningarna med Salomonskidorna. Var tror ni om detta? Vilken bindning ska man satsa på? Vikt:70~ Längd:190 Åkstil:Medel/Avancerad Pjäxor(om det spelar någon roll:Nordica Speedmachine 8 Åker:Mest pist och offpist men även lite park Funderar på att köpa 185 i längd. Sorry om det redan finns många sådana här trådar men gött med lite rådgivning när man köper skidor på distans [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad tror ni om denna setupen?
Tillbaka
Topp