Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni om min rail ritning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 943497" data-attributes="member: 116768"><p>På försäsongen förra året byggde jag och en kompis en box med precis sånna rör, men då hade vi 8 rör bredvid varandra, och jag kan säga att det sög. Rören sprack en efter en och det blev stora hål och sprickor i dom. Tillslut gick det inte ens att raila längre då det var så trasigt. Om du tänker använda två rör kommer det nog inte alls hålla länge.</p><p></p><p>Jag råder dig att skaffa ett <a href="http://www.byggmax.com/se-sv/prod/pid-31110" target="_blank">sånt här</a>! Det funkar då också att man bara bygger en smal snövall som man lägger röret på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 943497, member: 116768"] På försäsongen förra året byggde jag och en kompis en box med precis sånna rör, men då hade vi 8 rör bredvid varandra, och jag kan säga att det sög. Rören sprack en efter en och det blev stora hål och sprickor i dom. Tillslut gick det inte ens att raila längre då det var så trasigt. Om du tänker använda två rör kommer det nog inte alls hålla länge. Jag råder dig att skaffa ett [url=http://www.byggmax.com/se-sv/prod/pid-31110]sånt här[/url]! Det funkar då också att man bara bygger en smal snövall som man lägger röret på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni om min rail ritning?
Tillbaka
Topp