Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MEstenberg" data-source="post: 595364" data-attributes="member: 73213"><p>Hej hörni.</p><p>Nu äre så att jag har beslutsångest mellan två skidor:s</p><p>Skidorna är k2 disorderly å rossignol s2.</p><p>Jag åker mest park men även lite offpist ibland när vädret tillåter.</p><p>Har åkt skidor väldigt länge. Är 180 å väger typ 70-75. Åker nu på ett par fujatives så vad är det för skillnad i flex mot de olika skidorna?</p><p>Hade tänkt ha griffon bindningar på båda men är s2n för bred för griffonen?</p><p>Vilken hade ni valt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MEstenberg, post: 595364, member: 73213"] Hej hörni. Nu äre så att jag har beslutsångest mellan två skidor:s Skidorna är k2 disorderly å rossignol s2. Jag åker mest park men även lite offpist ibland när vädret tillåter. Har åkt skidor väldigt länge. Är 180 å väger typ 70-75. Åker nu på ett par fujatives så vad är det för skillnad i flex mot de olika skidorna? Hade tänkt ha griffon bindningar på båda men är s2n för bred för griffonen? Vilken hade ni valt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni?!
Tillbaka
Topp