Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JDrake" data-source="post: 595403" data-attributes="member: 100418"><p>Jag kör på Disorderlyn och det är en helt sinnessjukt prisvärd skida, jag bara älskar den, skulle faktiskt välja den före de dyrare Armada skidorna som jag haft förut. Jag tycker att det är den skönaste skidan för alla fören (park/pist/puder)och då har jag som sagt åkt på dyrare saker kan jag säga, kombinerat med griffon bindningen så blir den helt fenomenal! Känns som en riktigt avancerad skida för ett makalöst bra pris, skulle lika gärna ha kunnat kostat 2500kr till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JDrake, post: 595403, member: 100418"] Jag kör på Disorderlyn och det är en helt sinnessjukt prisvärd skida, jag bara älskar den, skulle faktiskt välja den före de dyrare Armada skidorna som jag haft förut. Jag tycker att det är den skönaste skidan för alla fören (park/pist/puder)och då har jag som sagt åkt på dyrare saker kan jag säga, kombinerat med griffon bindningen så blir den helt fenomenal! Känns som en riktigt avancerad skida för ett makalöst bra pris, skulle lika gärna ha kunnat kostat 2500kr till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad tror ni?!
Tillbaka
Topp