Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Vad tycker du är svårast med Carving?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1238324" data-attributes="member: 161297"><p>Se även Åtta I Åttan. - Det där med folktomt händer dock inte så ofta där och då.</p><p></p><p></p><p>Enligt reklamen för alla skidorter så jämt - dessutom blir man snygg och får sällskap av en snygging av motsatt kön.</p><p></p><p>Jo, här är en utmaning / brist som jag varit inne på förr. Som [USER=175247]@PisteCarver[/USER] nämner så får man ju upp en del fart vid carving och vill därför gärna börja med det i lite flackare backar, blå brukar vara ganska lagom, så att man verkligen vågar stå på utan att behöva bromsa. Problemet är dock att det är få blå backar där man vågar släppa på farten eftersom man riskerar att det står en trebarnsfamilj bakom varje krön och buske redo att kasta sig ut framför en. Så blå högfartsområden hade jag önskat mig för några år sedan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1238324, member: 161297"] Se även Åtta I Åttan. - Det där med folktomt händer dock inte så ofta där och då. Enligt reklamen för alla skidorter så jämt - dessutom blir man snygg och får sällskap av en snygging av motsatt kön. Jo, här är en utmaning / brist som jag varit inne på förr. Som [USER=175247]@PisteCarver[/USER] nämner så får man ju upp en del fart vid carving och vill därför gärna börja med det i lite flackare backar, blå brukar vara ganska lagom, så att man verkligen vågar stå på utan att behöva bromsa. Problemet är dock att det är få blå backar där man vågar släppa på farten eftersom man riskerar att det står en trebarnsfamilj bakom varje krön och buske redo att kasta sig ut framför en. Så blå högfartsområden hade jag önskat mig för några år sedan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Vad tycker du är svårast med Carving?
Tillbaka
Topp