Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 410907" data-attributes="member: 79407"><p>jag har fanemig åkt ettor nerför de flesta svenska vältrafikerade backar (och då räknar jag inte med de backar som är 40grader branta eller mer som dessa, och detta har aldrig vart ett problem. jag har åkt bakfull, jag har åkt full, jag har skrikit i backen, jag har åkt i lavinfarlig terräng, jag har kastat snöbollar i backen, jag har byggt bchopp, jag har åkt innanför avspärrningarna i åre-vm (det skäms jag dock för.. sjukt bra och hård/snabb pist dock!:D) jag har kört ettor samt kortsvängar nerför många svenska liftspår.</p><p></p><p>hur FAN har du gjort för att bli "jagad" 9 ggr?</p><p>under dessa tillfällen jag beskriver har jag nämligen aldrig aldrig aldrig blivit ens tillsagd, och jag menar att jag verkligen borde blivit det.</p><p></p><p>det måste handla om attityd, jag vet inte annrs.</p><p></p><p></p><p>chilla ner lite grabben, så kmr det nog lösa sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 410907, member: 79407"] jag har fanemig åkt ettor nerför de flesta svenska vältrafikerade backar (och då räknar jag inte med de backar som är 40grader branta eller mer som dessa, och detta har aldrig vart ett problem. jag har åkt bakfull, jag har åkt full, jag har skrikit i backen, jag har åkt i lavinfarlig terräng, jag har kastat snöbollar i backen, jag har byggt bchopp, jag har åkt innanför avspärrningarna i åre-vm (det skäms jag dock för.. sjukt bra och hård/snabb pist dock!:D) jag har kört ettor samt kortsvängar nerför många svenska liftspår. hur FAN har du gjort för att bli "jagad" 9 ggr? under dessa tillfällen jag beskriver har jag nämligen aldrig aldrig aldrig blivit ens tillsagd, och jag menar att jag verkligen borde blivit det. det måste handla om attityd, jag vet inte annrs. chilla ner lite grabben, så kmr det nog lösa sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Tillbaka
Topp