Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 410911" data-attributes="member: 33313"><p>Alright polarn. Du är nog en kool kis.</p><p></p><p>Hika upp för Alta (låt oss hålla oss till Alta) med snöskor hoppas jag (om du har splitboard kommer du nog upp i liften om du har tur)..</p><p>Sen så skriver du mig ett PM om hur du, som erfaren rebell åkt ifrån skid-patrullanter, lyckats åka ifrån Altas patrull. </p><p>Ger dig tre år annars är du en hycklare. </p><p></p><p></p><p>Vad fan har det med överklass att göra? </p><p>Det har INGENTING med pengar att göra. </p><p>De skidåkare som spenderar säsonger i Alta gör det till en viss grad att de inte kan spendera mycket pengar på annat än skidåkning. </p><p></p><p>"de äckliga svinen med pengar"</p><p>Ball rad. Varför är folk äckliga svin som har pengar? För att de jobbar hårt så de sen kan spendera en säsong i Alta och pumpa puder medans du hänger i parken i flottsbro? </p><p></p><p>Jag har ingenting emot snowboardåkare. Hälften av de jag åker med här är snowboardåkare. Snowboard är större i USA än i Sverige, klart som fan att de har klagat på att de inte får åka på en ort som Alta. </p><p></p><p>Hur fan kan ni (vissa av er) säga hur dåligt det är av dem att bannlysa snowboardåkare, när ni sedan trycker ner på skidåkare och kalla skidåkare överklass?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 410911, member: 33313"] Alright polarn. Du är nog en kool kis. Hika upp för Alta (låt oss hålla oss till Alta) med snöskor hoppas jag (om du har splitboard kommer du nog upp i liften om du har tur).. Sen så skriver du mig ett PM om hur du, som erfaren rebell åkt ifrån skid-patrullanter, lyckats åka ifrån Altas patrull. Ger dig tre år annars är du en hycklare. Vad fan har det med överklass att göra? Det har INGENTING med pengar att göra. De skidåkare som spenderar säsonger i Alta gör det till en viss grad att de inte kan spendera mycket pengar på annat än skidåkning. "de äckliga svinen med pengar" Ball rad. Varför är folk äckliga svin som har pengar? För att de jobbar hårt så de sen kan spendera en säsong i Alta och pumpa puder medans du hänger i parken i flottsbro? Jag har ingenting emot snowboardåkare. Hälften av de jag åker med här är snowboardåkare. Snowboard är större i USA än i Sverige, klart som fan att de har klagat på att de inte får åka på en ort som Alta. Hur fan kan ni (vissa av er) säga hur dåligt det är av dem att bannlysa snowboardåkare, när ni sedan trycker ner på skidåkare och kalla skidåkare överklass? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Tillbaka
Topp