Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 410937"><p>lugna dig. för det första så sa jag att det \\\"antagligen\\\" var så, alltså var jag inte säker utan en gissning efter att ha sett filmerna där de poachade de nämna skidorterna. och där såg jag endast skidåkare som knappt kunde svänga och som var iförda pälsar etc. som kostar mycket pengar. och jag fattade det som att dessa skidorter valt att ha det så eftersom dessa människor inte ville ha snowboardåkare och därför kom de tillbaka till alta. och att det var anledningen till förbudet. men visst, jag kan ha jättefel, men det var så jag såg på saken. </p><p></p><p>alltså menade jag inte de personer som jobbar hårt en hel somamr/höst för att ha råd med en säsong där. jag menade de personer som kommer dit med sina stora plånböcker och kräver att snowboardåkarna inte får vara där, och därför kallar jag dom för äckliga svin, för att de inte vill ha snowboardåkare \\\"därför att\\\". alltså inget riktat mot dessa personer som sliter för att ha råd. men visst, jag borde kanske veta mer om människorna som åker i alta innan jag uttalar mig, men det går inte alltid att vara perfekt.</p><p></p><p>till slut, jag är själv skidåkare och kallar knappast skidåkare för överklass. det var de människor som redan är överklass som råkar ha skidor under fötterna jag menade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 410937"] lugna dig. för det första så sa jag att det \\\"antagligen\\\" var så, alltså var jag inte säker utan en gissning efter att ha sett filmerna där de poachade de nämna skidorterna. och där såg jag endast skidåkare som knappt kunde svänga och som var iförda pälsar etc. som kostar mycket pengar. och jag fattade det som att dessa skidorter valt att ha det så eftersom dessa människor inte ville ha snowboardåkare och därför kom de tillbaka till alta. och att det var anledningen till förbudet. men visst, jag kan ha jättefel, men det var så jag såg på saken. alltså menade jag inte de personer som jobbar hårt en hel somamr/höst för att ha råd med en säsong där. jag menade de personer som kommer dit med sina stora plånböcker och kräver att snowboardåkarna inte får vara där, och därför kallar jag dom för äckliga svin, för att de inte vill ha snowboardåkare \\\"därför att\\\". alltså inget riktat mot dessa personer som sliter för att ha råd. men visst, jag borde kanske veta mer om människorna som åker i alta innan jag uttalar mig, men det går inte alltid att vara perfekt. till slut, jag är själv skidåkare och kallar knappast skidåkare för överklass. det var de människor som redan är överklass som råkar ha skidor under fötterna jag menade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Tillbaka
Topp