Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskfan" data-source="post: 414562" data-attributes="member: 57234"><p>jag är lite intresserad av att se vad trådskaparen tror att folk kommer svar på denna frågeställning...</p><p></p><p>"nej, men det är väl helt rätt ändå... dom där snowbordarna dom är ju inte riktigt kloka, vandaler säger jag!"</p><p></p><p>seriöst, det är väl klart som korvspad att det är åt helvete? alla har väl samma jävla rätt till ytor oavsett vafan man har för jävla preferenser att ta sig ner för diverse sluttningar med för utrustning....</p><p>vatikanstaten kan ju gå o dra sig... "kvinnor får inte ha shorts på sig..." för i helvete... lever vi på stenåldern... vakna upp o känn uranet i snoken!</p><p>självständighet och individualitet is teh shit! bajs på alla som försöker få folk att rätt sig efter andra"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskfan, post: 414562, member: 57234"] jag är lite intresserad av att se vad trådskaparen tror att folk kommer svar på denna frågeställning... "nej, men det är väl helt rätt ändå... dom där snowbordarna dom är ju inte riktigt kloka, vandaler säger jag!" seriöst, det är väl klart som korvspad att det är åt helvete? alla har väl samma jävla rätt till ytor oavsett vafan man har för jävla preferenser att ta sig ner för diverse sluttningar med för utrustning.... vatikanstaten kan ju gå o dra sig... "kvinnor får inte ha shorts på sig..." för i helvete... lever vi på stenåldern... vakna upp o känn uranet i snoken! självständighet och individualitet is teh shit! bajs på alla som försöker få folk att rätt sig efter andra" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycker ni om förbjudet mot snowboard i USA?
Tillbaka
Topp