Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad väger en parkbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frankel" data-source="post: 389621" data-attributes="member: 78380"><p>Hehe du är aktiv du ingooo, tackar för det! Ska checka de sidorna, frågan är bara vad man ska köra på då? Diggar mina förra som sagt, kanske ngt hårda, men fortfarande riktigt sköna. </p><p></p><p>Jag har strl 43 i bootsen, salomon F22 för övrigt. Min k2 recon riser är upphöjd vid bingindarna, men det borde väl inte vara ngt problem med evil twinen, alltså om det finns risk för skrap i backen med "tårna"? Det sägs ju dessutom att man kan pressa på riktigt hårt med denna bräda, så det får ju inte va kontakt med bootsen i backen då.. :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frankel, post: 389621, member: 78380"] Hehe du är aktiv du ingooo, tackar för det! Ska checka de sidorna, frågan är bara vad man ska köra på då? Diggar mina förra som sagt, kanske ngt hårda, men fortfarande riktigt sköna. Jag har strl 43 i bootsen, salomon F22 för övrigt. Min k2 recon riser är upphöjd vid bingindarna, men det borde väl inte vara ngt problem med evil twinen, alltså om det finns risk för skrap i backen med "tårna"? Det sägs ju dessutom att man kan pressa på riktigt hårt med denna bräda, så det får ju inte va kontakt med bootsen i backen då.. :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad väger en parkbräda?
Tillbaka
Topp