Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad vet man om Champoluc?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burtonfeather" data-source="post: 144005" data-attributes="member: 50368"><p>om ni söker fest och mycket hålligång är inte champoluc att rekommendera.. chamonix är mer en nöjesmetropol med mycket mer ungdomar. visst är där lite ungdomar i champoluc också men inte alls som i chamonix. det är en väldigt mysig alpby med god italiensk mat och åkningen är bra där. italienarnas inställning är väl något trevligare tycker jag personligen än fransmännen. men champoluc är en bra skidort att åka till men vill ni ha en hel del fest ska ni inte åka dit. lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burtonfeather, post: 144005, member: 50368"] om ni söker fest och mycket hålligång är inte champoluc att rekommendera.. chamonix är mer en nöjesmetropol med mycket mer ungdomar. visst är där lite ungdomar i champoluc också men inte alls som i chamonix. det är en väldigt mysig alpby med god italiensk mat och åkningen är bra där. italienarnas inställning är väl något trevligare tycker jag personligen än fransmännen. men champoluc är en bra skidort att åka till men vill ni ha en hel del fest ska ni inte åka dit. lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad vet man om Champoluc?
Tillbaka
Topp