Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1046417" data-attributes="member: 45951"><p>@Gudrunnator</p><p>Bacon är alltid ett bra tillbehör. Till Chailatte passar annars Gifflar mycket bra. Detta eftersom gifflar passar mycket bra till allt. Det skulle kunna gå att linda in gifflar i bacon för att sedan fritera det lilla kärlekspaketet. Annars vidhåller jag att Hägen Däzs jordgubbsglass funkar till allt.</p><p></p><p>Vidare är det helt okej att tycka lite si och så om Chailatten. Jag möter ofta skepsis när jag propagerar för denna fantastiska dryck. Senaste igår, på grund av inlägget ovan, mottog jag kommunikéer av olika slag som påpekade mitt flirteri med galenskap. Fast det kom ifrån en herre som envisas med att kalla sina hen-tjejkompisar för väninnor. Så jag kan inte säga att kritiken bet.</p><p></p><p>Vad gäller mode, så är jag lite mer förvirrad.</p><p></p><p>Av uppenbara orsaker. Trådskaparen har skapat en tråd om vad man ska ha på sig innanför tullarna men vägrar erkänna "mode" som en del av tråden. Hänvisar till modebloggerskor som bloggar om just, vad man ska ha på sig innanför tullarna. Samtidigt har trådskaparen en skjorta på sig som rimligen inte går att motivera om bäraren av skjortan inte arbetar inom godisindustrin i Gränna.</p><p></p><p>Men ja, jag skulle säga att du har rätt i sak. Mode är viktigt som fan innanför tullarna, men vad som är mode är tydligen lika relativt som en polkagris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1046417, member: 45951"] @Gudrunnator Bacon är alltid ett bra tillbehör. Till Chailatte passar annars Gifflar mycket bra. Detta eftersom gifflar passar mycket bra till allt. Det skulle kunna gå att linda in gifflar i bacon för att sedan fritera det lilla kärlekspaketet. Annars vidhåller jag att Hägen Däzs jordgubbsglass funkar till allt. Vidare är det helt okej att tycka lite si och så om Chailatten. Jag möter ofta skepsis när jag propagerar för denna fantastiska dryck. Senaste igår, på grund av inlägget ovan, mottog jag kommunikéer av olika slag som påpekade mitt flirteri med galenskap. Fast det kom ifrån en herre som envisas med att kalla sina hen-tjejkompisar för väninnor. Så jag kan inte säga att kritiken bet. Vad gäller mode, så är jag lite mer förvirrad. Av uppenbara orsaker. Trådskaparen har skapat en tråd om vad man ska ha på sig innanför tullarna men vägrar erkänna "mode" som en del av tråden. Hänvisar till modebloggerskor som bloggar om just, vad man ska ha på sig innanför tullarna. Samtidigt har trådskaparen en skjorta på sig som rimligen inte går att motivera om bäraren av skjortan inte arbetar inom godisindustrin i Gränna. Men ja, jag skulle säga att du har rätt i sak. Mode är viktigt som fan innanför tullarna, men vad som är mode är tydligen lika relativt som en polkagris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Tillbaka
Topp