Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kgis" data-source="post: 1046648" data-attributes="member: 63920"><p>[USER=45951]@Jibberisch[/USER]</p><p></p><p>Ska prova baconinlindade gifflar med chailatte och glass till när jag får möjlighet. Spontant känns det som att det inte bara kommer dyka upp framför näsan på mig, men vill man ha något för man oftast vara beredd att jobba för det! Angående det här med att kalla kvinnfolk för väninnor så anser jag att det är ytterst tveksamt om man inte är av kvinnligt kön.</p><p></p><p>Kan det vara så enkelt som att trådskaparen blir avundsjuk när han ser att andra klarar av att handla bra sittande skidkläder? Kan det vara så enkelt att det är samhällets tryck (speciellt innanför tullarna) som gör att trådskaparen känner sig lite stressad när han inser att sinnet för mode inte riktigt är det han trott? Med en luftig polkagrisskjorta kommer man nog inte långt här i livet, om man inte heter Ernst Kirchsteiger förstås. Nej nu går min hjärna varm, dags att varva ner med en kanelbulle och ett glas mjölk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kgis, post: 1046648, member: 63920"] [USER=45951]@Jibberisch[/USER] Ska prova baconinlindade gifflar med chailatte och glass till när jag får möjlighet. Spontant känns det som att det inte bara kommer dyka upp framför näsan på mig, men vill man ha något för man oftast vara beredd att jobba för det! Angående det här med att kalla kvinnfolk för väninnor så anser jag att det är ytterst tveksamt om man inte är av kvinnligt kön. Kan det vara så enkelt som att trådskaparen blir avundsjuk när han ser att andra klarar av att handla bra sittande skidkläder? Kan det vara så enkelt att det är samhällets tryck (speciellt innanför tullarna) som gör att trådskaparen känner sig lite stressad när han inser att sinnet för mode inte riktigt är det han trott? Med en luftig polkagrisskjorta kommer man nog inte långt här i livet, om man inte heter Ernst Kirchsteiger förstås. Nej nu går min hjärna varm, dags att varva ner med en kanelbulle och ett glas mjölk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Tillbaka
Topp