Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 847260" data-attributes="member: 29415"><p>Jag är inga j-a modebloggare så jag droppar varumärkena men om jag börjar nerifrån så hade jag ett par curlingliknade skor som jag bytte mot ett par ökenkängor när jag kom inomhus, måttsydda byxor, en variant på en kofta och en palletå utanpå. Till detta tartanmönstrad halsduk, tunna fodrade skinnhandskar och en informell mössa. Kan väl fota när jag kommer hem om du insisterar.</p><p></p><p>För övrigt är hot om <em>ett kok stryk</em> också sjukt bonnigt och passar väl ganska bra in på alla smarta argument jag hört i tråden hittills. Uppenbarligen bär bönder/freerideläsare skidkläder i alla sammanhang; snyggt på en begravning - verkligen respektfullt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 847260, member: 29415"] Jag är inga j-a modebloggare så jag droppar varumärkena men om jag börjar nerifrån så hade jag ett par curlingliknade skor som jag bytte mot ett par ökenkängor när jag kom inomhus, måttsydda byxor, en variant på en kofta och en palletå utanpå. Till detta tartanmönstrad halsduk, tunna fodrade skinnhandskar och en informell mössa. Kan väl fota när jag kommer hem om du insisterar. För övrigt är hot om [i]ett kok stryk[/i] också sjukt bonnigt och passar väl ganska bra in på alla smarta argument jag hört i tråden hittills. Uppenbarligen bär bönder/freerideläsare skidkläder i alla sammanhang; snyggt på en begravning - verkligen respektfullt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Tillbaka
Topp