Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 847292" data-attributes="member: 80557"><p>Jag maste ge la_grave en bonuspoäng för att ha startat en trad som med hjälp av lite "emocion" och adrenalin piggar upp denna regniga gra trista dag... inte alltid samma vad-ska-jag-ha-för-grejjer-jag-hittar-inte-google tradar.</p><p></p><p>àven om jag naturligtivis fortfarande inte haller med dig i tradens "hate-style" start maste jag iof ge dig rätt att det nog är lite svenskt, amerikanskt, tyskt och ytterliggare nagra nationaliteter att klä sig i sportkläder. Känns som att stuket är lite annorlunda i Paris, Barcelona, Madrid, Milano för att inte nämna Tokyo och de som har cash i Bangkok. </p><p></p><p>Personligen skulle jag eventuellt klä mig annorlunda om jag bodde i nagot extremt fashion-orienterat distrikt i nagon av de ovan nämnda städerna - alternativt behalla den lätt baggy och colorful-boarder stilen just för att det är en livsstil och signalisera att jag hör till den livsstilen. Klädsstilen signaliserar just en sorts gängtillhörighet precis som stilen pa vissa pa öfvre som grundläggs redan före ViktorR och östraR, samt deras wannabees. Den stad jag bor i nu, münchen, där är en stor del av folket lite lätt posh och det kan lätt fa en att bli obekväm och känna sig felklädd i vissa situationer, och definitivt finns det affärer och restauranger jag inte skulle ga in i utan att anpassa kläderna - men nu pratar vi inte längre om att ga runt i en "skidjacka" utan snarare en rätt utstickande shredder-style: en stil som far mina med-shredders uppmärksamhet och man kanske tjattar nagra random ord för att man tillhör samma grupp med samma intressen och värderingar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 847292, member: 80557"] Jag maste ge la_grave en bonuspoäng för att ha startat en trad som med hjälp av lite "emocion" och adrenalin piggar upp denna regniga gra trista dag... inte alltid samma vad-ska-jag-ha-för-grejjer-jag-hittar-inte-google tradar. àven om jag naturligtivis fortfarande inte haller med dig i tradens "hate-style" start maste jag iof ge dig rätt att det nog är lite svenskt, amerikanskt, tyskt och ytterliggare nagra nationaliteter att klä sig i sportkläder. Känns som att stuket är lite annorlunda i Paris, Barcelona, Madrid, Milano för att inte nämna Tokyo och de som har cash i Bangkok. Personligen skulle jag eventuellt klä mig annorlunda om jag bodde i nagot extremt fashion-orienterat distrikt i nagon av de ovan nämnda städerna - alternativt behalla den lätt baggy och colorful-boarder stilen just för att det är en livsstil och signalisera att jag hör till den livsstilen. Klädsstilen signaliserar just en sorts gängtillhörighet precis som stilen pa vissa pa öfvre som grundläggs redan före ViktorR och östraR, samt deras wannabees. Den stad jag bor i nu, münchen, där är en stor del av folket lite lätt posh och det kan lätt fa en att bli obekväm och känna sig felklädd i vissa situationer, och definitivt finns det affärer och restauranger jag inte skulle ga in i utan att anpassa kläderna - men nu pratar vi inte längre om att ga runt i en "skidjacka" utan snarare en rätt utstickande shredder-style: en stil som far mina med-shredders uppmärksamhet och man kanske tjattar nagra random ord för att man tillhör samma grupp med samma intressen och värderingar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Tillbaka
Topp