Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 847914" data-attributes="member: 28198"><p>Är det inte så att om man är jagsvag så söker man sig till en gruppidentitet? Och bor man i en storstad och dessutom är inflyttad så har man svårt att känna tillhörighet. Då klär man sig som den subkultur man önskar tillhöra för att känna trygghet och samhörighet. När man går i centrala Sthlm och känner sig vilsen så kanske man ser någon annan med skidjacka och då känner man att man ingår i ett sammanhang. Och man kan gå i skidjacka och se ner på dom som inte är friluftsklädda och tänka: -Du kanske tjänar 3ggr min årslön på en månad men jag kan iallafall åka ifrån dig i Tandådalens "brantaste" backe.. Och undvika känna sig underlägsen och lite ledsen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 847914, member: 28198"] Är det inte så att om man är jagsvag så söker man sig till en gruppidentitet? Och bor man i en storstad och dessutom är inflyttad så har man svårt att känna tillhörighet. Då klär man sig som den subkultur man önskar tillhöra för att känna trygghet och samhörighet. När man går i centrala Sthlm och känner sig vilsen så kanske man ser någon annan med skidjacka och då känner man att man ingår i ett sammanhang. Och man kan gå i skidjacka och se ner på dom som inte är friluftsklädda och tänka: -Du kanske tjänar 3ggr min årslön på en månad men jag kan iallafall åka ifrån dig i Tandådalens "brantaste" backe.. Och undvika känna sig underlägsen och lite ledsen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Tillbaka
Topp