Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AdamClaeson" data-source="post: 855490" data-attributes="member: 118349"><p>AAAAAAAhahahahahahaha, jag slutar inte förvånas över dumma trådar här på Freeride. Denna tackar jag lite extra för. Att riktigt gött fredagsskratt!</p><p></p><p>@ la_grave: Ursäkta mitt personliga påhopp, men kan inte låta bli. Kamma dig, släpp hörnflaggan och kom in i matchen! Under vilken sten har du krypit fram? Vem är du egentligen inners inne.</p><p></p><p>Tappat det helt klart!</p><p></p><p>Nej jag går inte i skidkläder (har väl hänt dock att man drar på sig jackan någon gång), har ett kontorsjobb och kör en shysst trenchcoat (vintertid), kanske en skinnpaj på våren eller vad det nu kan vara. Varför? För jag gillar det. Lika mycket som folk gillar att klä sig i sin skidjacka, skaljacka, tokbagy t-shirt eller vad det nu kan vara. Betyder inte att jag tycker att allt är snyggt för det. MEN hur kul vore det om alla såg likadana ut? Jag tycker det är skönt att det finns olika stilar och att folk vågar klä sig det dom trivs med.</p><p></p><p><strong>"Töntar. Ni vet inte hur ni ser ut om ni kommer till en teater med skidjacka. Glömde, det finns inga teatrar där ni bor och/eller så har ni aldrig varit på någon. Men skidjacka smälter säkert in bra på filmstaden i Heron City."</strong> Detta otroligt dumma uttalandet bevisar bara hur dum du är!</p><p></p><p>Gött att man bor i Göteborg så att an slipper folk som du. Här finns det bara goa gubbar och töser i alla roliga stilar!</p><p></p><p></p><p>Boooooya</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AdamClaeson, post: 855490, member: 118349"] AAAAAAAhahahahahahaha, jag slutar inte förvånas över dumma trådar här på Freeride. Denna tackar jag lite extra för. Att riktigt gött fredagsskratt! @ la_grave: Ursäkta mitt personliga påhopp, men kan inte låta bli. Kamma dig, släpp hörnflaggan och kom in i matchen! Under vilken sten har du krypit fram? Vem är du egentligen inners inne. Tappat det helt klart! Nej jag går inte i skidkläder (har väl hänt dock att man drar på sig jackan någon gång), har ett kontorsjobb och kör en shysst trenchcoat (vintertid), kanske en skinnpaj på våren eller vad det nu kan vara. Varför? För jag gillar det. Lika mycket som folk gillar att klä sig i sin skidjacka, skaljacka, tokbagy t-shirt eller vad det nu kan vara. Betyder inte att jag tycker att allt är snyggt för det. MEN hur kul vore det om alla såg likadana ut? Jag tycker det är skönt att det finns olika stilar och att folk vågar klä sig det dom trivs med. [b]"Töntar. Ni vet inte hur ni ser ut om ni kommer till en teater med skidjacka. Glömde, det finns inga teatrar där ni bor och/eller så har ni aldrig varit på någon. Men skidjacka smälter säkert in bra på filmstaden i Heron City."[/b] Detta otroligt dumma uttalandet bevisar bara hur dum du är! Gött att man bor i Göteborg så att an slipper folk som du. Här finns det bara goa gubbar och töser i alla roliga stilar! Boooooya [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Tillbaka
Topp