Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Väder/Snö-status Åre 2010/2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clemme" data-source="post: 825688" data-attributes="member: 99871"><p>mest köer är de överlägset på påsklovet. </p><p>Beror ju på vad ni är ute efter hänga i liftkön är ju soft men jag tror nästan ni skulle mest utav åkning om ni åkte på sportlovet. Vecka 9 brukar väl vara lagom kallt minus 10 kanske medans påsken i år är så sen de blir sol och halvtaskig snö efter kl.12</p><p></p><p>så för mer åkning hade iaf jag rekommenderat er att åka på sportlovet. Eller åka sportlovet vecka 10 är nog de bästa minst folk av alla loven och bäst åkning då vädret är bra och backarna håller hela dagarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clemme, post: 825688, member: 99871"] mest köer är de överlägset på påsklovet. Beror ju på vad ni är ute efter hänga i liftkön är ju soft men jag tror nästan ni skulle mest utav åkning om ni åkte på sportlovet. Vecka 9 brukar väl vara lagom kallt minus 10 kanske medans påsken i år är så sen de blir sol och halvtaskig snö efter kl.12 så för mer åkning hade iaf jag rekommenderat er att åka på sportlovet. Eller åka sportlovet vecka 10 är nog de bästa minst folk av alla loven och bäst åkning då vädret är bra och backarna håller hela dagarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Väder/Snö-status Åre 2010/2011
Tillbaka
Topp