Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Väder/Snö-status Åre 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bokategefjall" data-source="post: 935118"><p>Smaken är väl som baken. Man ska inte förvänta sig Kanada eller Japan förhållanden men har varit och åkt nu på morgon och jag måste säga att det är överjävligt bra just nu. Hade väl kommit ca 1 dm sen igår e.m som låg uppe på det pistade. Blir inte bättre än så.</p><p></p><p>Jag åkte vid Tott, Sadeln/Högåsen i pisterna vill säga men därifrån såg man folk åka både i Östra och Västra och de rännorna som finns runt Tott berg. </p><p></p><p>När jag kollade YR:s väderprognons för två dagar sedan så skulle det snöa 8 av de 9 kommande dagarna. Det snöade igår och snöar nu. 2 av 8 är hemma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bokategefjall, post: 935118"] Smaken är väl som baken. Man ska inte förvänta sig Kanada eller Japan förhållanden men har varit och åkt nu på morgon och jag måste säga att det är överjävligt bra just nu. Hade väl kommit ca 1 dm sen igår e.m som låg uppe på det pistade. Blir inte bättre än så. Jag åkte vid Tott, Sadeln/Högåsen i pisterna vill säga men därifrån såg man folk åka både i Östra och Västra och de rännorna som finns runt Tott berg. När jag kollade YR:s väderprognons för två dagar sedan så skulle det snöa 8 av de 9 kommande dagarna. Det snöade igår och snöar nu. 2 av 8 är hemma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Väder/Snö-status Åre 2011/2012
Tillbaka
Topp