Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Våga lämna brädan hemma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JanneBoklov" data-source="post: 1055916" data-attributes="member: 152683"><p>Tjena,</p><p>Hur bra behöver jag vara på ett par skidor för att få ut något av 60 cm nysnö? Får med mig ett par Shiro vilket jag uppfattat som en ganska lätt åkt skida.</p><p></p><p>Funderar på om jag ska våga ta med mig skidorna på resan och lämna brädan hemma. </p><p></p><p>Upplever själv att jag kan stå på rätt bra med skidorna men har inte haft nöjet att testa dessa i fin-före.</p><p></p><p>Någon som suttit med samma beslutsångest?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JanneBoklov, post: 1055916, member: 152683"] Tjena, Hur bra behöver jag vara på ett par skidor för att få ut något av 60 cm nysnö? Får med mig ett par Shiro vilket jag uppfattat som en ganska lätt åkt skida. Funderar på om jag ska våga ta med mig skidorna på resan och lämna brädan hemma. Upplever själv att jag kan stå på rätt bra med skidorna men har inte haft nöjet att testa dessa i fin-före. Någon som suttit med samma beslutsångest? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Våga lämna brädan hemma?
Tillbaka
Topp