Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Våga säga nej till "spritfesterna"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 468724" data-attributes="member: 76398"><p>Hahaha vad är det här...</p><p>Förbjudning av Alkohol i dagens Sverige skulle inte fungera, det är för inpyttsat i våran kultur.</p><p>Folk bestämmer sjva om dom vill ta avstånd från Alkohol lr inte, jag dömmer ingen. När "problemet" börjar gå ut över folk i ens närhet mm måste ju någon säga till. Att skriva inlägg som Spaceduck så har man ju redan förlorat.. </p><p>Sure, nog är det väl bra att vissa droger är olagliga men det där systemet är helt kört, Alkohol är bra mkt farligare än flertal olagliga droger. Jag hade velat se Sverige förbjuda Alkohol och legalisera Cannabis tex. Staten skulle kunna få ut pengar på det också genom att installera sk. Coffe shops. Jag tar avstånd från alla sorts droger men folk får göra vad fan dom vill sålänge det inte går ut över andra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 468724, member: 76398"] Hahaha vad är det här... Förbjudning av Alkohol i dagens Sverige skulle inte fungera, det är för inpyttsat i våran kultur. Folk bestämmer sjva om dom vill ta avstånd från Alkohol lr inte, jag dömmer ingen. När "problemet" börjar gå ut över folk i ens närhet mm måste ju någon säga till. Att skriva inlägg som Spaceduck så har man ju redan förlorat.. Sure, nog är det väl bra att vissa droger är olagliga men det där systemet är helt kört, Alkohol är bra mkt farligare än flertal olagliga droger. Jag hade velat se Sverige förbjuda Alkohol och legalisera Cannabis tex. Staten skulle kunna få ut pengar på det också genom att installera sk. Coffe shops. Jag tar avstånd från alla sorts droger men folk får göra vad fan dom vill sålänge det inte går ut över andra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Våga säga nej till "spritfesterna"
Tillbaka
Topp