Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 604984" data-attributes="member: 40931"><p>För att ge sig in i debatten som snabbast så är det väl ändå så att man använder gore tex eftersom man sällan kan vara helt säker på var för väderlek man kommer träffa på i bergen. </p><p></p><p>Och de gånger man överraskas av dåligt väder är man sjukt nöjd att man har gore tex. Vilket kan ställas i kontrast till det obehag pga svett man får genomlida de gånger man själv varit för korkad att inte ta av sig jackan innan man börjat tura uppför. Men jag håller med om att jag inte förstår varför vissa hajkar med skalplaggen på?...</p><p></p><p>Jag använder goretex för att vara helgarderad i bergen. Sen så hade man ju såklart gärna kunnat tänka sig ett större "quiver" av kläder för olika förhållanden, men för min plånboks skull får det räcka med en uppsättning svindyra märkeskläder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 604984, member: 40931"] För att ge sig in i debatten som snabbast så är det väl ändå så att man använder gore tex eftersom man sällan kan vara helt säker på var för väderlek man kommer träffa på i bergen. Och de gånger man överraskas av dåligt väder är man sjukt nöjd att man har gore tex. Vilket kan ställas i kontrast till det obehag pga svett man får genomlida de gånger man själv varit för korkad att inte ta av sig jackan innan man börjat tura uppför. Men jag håller med om att jag inte förstår varför vissa hajkar med skalplaggen på?... Jag använder goretex för att vara helgarderad i bergen. Sen så hade man ju såklart gärna kunnat tänka sig ett större "quiver" av kläder för olika förhållanden, men för min plånboks skull får det räcka med en uppsättning svindyra märkeskläder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Tillbaka
Topp