Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 605468" data-attributes="member: 68190"><p>[USER=51492]@snorkel[/USER]</p><p></p><p>I så fall så ber jag om ursäkt, ärligt. Jag fick bara så mkt vibbar av att du verkligen var tvungen på att klanka ner på något. Dock så ger jag inte så mkt för dina erfarenheter eftersom du då hade vetat att alla material är fel när du går uppför. Det enda sättet är att du går uppför i enbart underställsöverdel och sedan byter denna mot en torr när du kommer upp. Detta är det första som stockholmarna får lära sig när de kommer upp till Boden för att göra lumpen och något som du borde veta om du nu har gått så mkt uppför som du vill påvisa. </p><p></p><p>Enkelt tips till dig är: nöj dig med din Haglöfs-jacka och inse det faktum att du kommer att svettas oavsett vad du har på dig när du går uppför. Du kan gå i t-shirt i -20 utan att frysa det minsta, så länge du går uppför berget. Så istället för att klaga på ett av de bästa klädmaterialen någonsin så bör du köpa en underställströja till och stoppa ner i ryggsäcken.</p><p></p><p>Du svettas alltid när du anstränger dig fysiskt, även på vintern. Inget material i hela världen kan hindra detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 605468, member: 68190"] [USER=51492]@snorkel[/USER] I så fall så ber jag om ursäkt, ärligt. Jag fick bara så mkt vibbar av att du verkligen var tvungen på att klanka ner på något. Dock så ger jag inte så mkt för dina erfarenheter eftersom du då hade vetat att alla material är fel när du går uppför. Det enda sättet är att du går uppför i enbart underställsöverdel och sedan byter denna mot en torr när du kommer upp. Detta är det första som stockholmarna får lära sig när de kommer upp till Boden för att göra lumpen och något som du borde veta om du nu har gått så mkt uppför som du vill påvisa. Enkelt tips till dig är: nöj dig med din Haglöfs-jacka och inse det faktum att du kommer att svettas oavsett vad du har på dig när du går uppför. Du kan gå i t-shirt i -20 utan att frysa det minsta, så länge du går uppför berget. Så istället för att klaga på ett av de bästa klädmaterialen någonsin så bör du köpa en underställströja till och stoppa ner i ryggsäcken. Du svettas alltid när du anstränger dig fysiskt, även på vintern. Inget material i hela världen kan hindra detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Tillbaka
Topp