Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 605529" data-attributes="member: 43586"><p>Var just vad jag gjorde. Kom ihåg de tre T:na själv.</p><p></p><p>Du skriver att trådskaparen är snål eftersom han inte accepterar att bra kläder är dyra (och då är mitt antagande att du menar GTX eftersom du i meningen efter förespråkar detsamma). Jag undrar hur du menar med snål, eftersom motsvarande kläder som inte är GTX är lika dyra - om inte dyrare? Dessutom, var påstår snorkel att han vill ha något billigt?</p><p></p><p>Sen hur Klättermusens företagsledning sköter sina affärer struntar jag faktiskt i.</p><p></p><p>FYI föredrar jag själv GTX eftersom de jackor/byxor jag har tittat på i motsvarande material inte är lika lämpade för skidåkning (med tanke på snölås, liftkortsfickor osv).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 605529, member: 43586"] Var just vad jag gjorde. Kom ihåg de tre T:na själv. Du skriver att trådskaparen är snål eftersom han inte accepterar att bra kläder är dyra (och då är mitt antagande att du menar GTX eftersom du i meningen efter förespråkar detsamma). Jag undrar hur du menar med snål, eftersom motsvarande kläder som inte är GTX är lika dyra - om inte dyrare? Dessutom, var påstår snorkel att han vill ha något billigt? Sen hur Klättermusens företagsledning sköter sina affärer struntar jag faktiskt i. FYI föredrar jag själv GTX eftersom de jackor/byxor jag har tittat på i motsvarande material inte är lika lämpade för skidåkning (med tanke på snölås, liftkortsfickor osv). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Tillbaka
Topp