Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 605553" data-attributes="member: 68190"><p>Ursäktar mig för att jag ger dig ett helt funkis tips på precis det du efterfrågar, nämligen ett alternativ till GTX. Jag föredrar även att köra BMW som jag tycker är den bästa bilen och att den därför kostar därefter, men det betyder inte att jag inte kan ge förslag på billigare lösningar i en situation där motparten inte skriker ut hur jävla dålig BMW är. Tyvärr så är du dock precis lika prisfixerad som jag och tycker att 4-5k är bättre att betala för samma funktion som försvarets snöblus ger. Att jag kallade dig för snål har jag erkänt var ett klumpigt ordval, men det har du lite dig själv att skylla utifrån dina ordval som du senare förklarade och då insåg jag att du har en helt annan definition av "marknadsföringsbluff" än resten av världen.</p><p></p><p>GTX fungerar alldeles ypperligt, enligt mina erfarenheter, att ha på sig på vägen upp. Dock måste man precis som med vilket annat material som helst byta underställströjan till en torr när man kommer upp. Tyvärr så har du inte samma erfarenhet, men för det så behöver du inte skrika ut att det är kasst till allt utom när det regnar. Då du inte vill ha något som är vattentätt så känns det ju dessutom dumt att inte ens ägna en kommentar åt mitt tips om en billigare lösning än de du fått tidigare. Jag fortsätter gärna en diskussion med dig om vilka material/plagg som är att föredra framför andra, men i så fall förväntar jag mig en högre nivå än någon av oss hållit hittills. För du måste förstå att vissa personer, som jag, kommer att vara dryg mot dig när du startar en tråd på det sätt som du gjorde.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 605553, member: 68190"] Ursäktar mig för att jag ger dig ett helt funkis tips på precis det du efterfrågar, nämligen ett alternativ till GTX. Jag föredrar även att köra BMW som jag tycker är den bästa bilen och att den därför kostar därefter, men det betyder inte att jag inte kan ge förslag på billigare lösningar i en situation där motparten inte skriker ut hur jävla dålig BMW är. Tyvärr så är du dock precis lika prisfixerad som jag och tycker att 4-5k är bättre att betala för samma funktion som försvarets snöblus ger. Att jag kallade dig för snål har jag erkänt var ett klumpigt ordval, men det har du lite dig själv att skylla utifrån dina ordval som du senare förklarade och då insåg jag att du har en helt annan definition av "marknadsföringsbluff" än resten av världen. GTX fungerar alldeles ypperligt, enligt mina erfarenheter, att ha på sig på vägen upp. Dock måste man precis som med vilket annat material som helst byta underställströjan till en torr när man kommer upp. Tyvärr så har du inte samma erfarenhet, men för det så behöver du inte skrika ut att det är kasst till allt utom när det regnar. Då du inte vill ha något som är vattentätt så känns det ju dessutom dumt att inte ens ägna en kommentar åt mitt tips om en billigare lösning än de du fått tidigare. Jag fortsätter gärna en diskussion med dig om vilka material/plagg som är att föredra framför andra, men i så fall förväntar jag mig en högre nivå än någon av oss hållit hittills. För du måste förstå att vissa personer, som jag, kommer att vara dryg mot dig när du startar en tråd på det sätt som du gjorde. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Våga vägra Gore-Tex - Bra skidkläder utan membran?
Tillbaka
Topp