Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vägen till en smärtfri pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lainenR" data-source="post: 1297456" data-attributes="member: 153169"><p>Tråkigt att du har ont av pjäxorna! Jag har så länge jag kan minnas och har nog aldrig helt kommit ifrån problemen. Mina problem är hög fotrygg, högt fotvalv och bred fot framtill.</p><p>Jag köpte pjäxor för ett par år sedan där både skal och innesko värmdes upp för att formas efter min fot. </p><p>Efter första gången har jag gått tillbaka minst 4 gånger för att ytterligare rätta till problem. Det har blivit väldigt bättre för varje gång jag varit där. Notera också vad som görs varje tillfälle i detalj så du kan återge infon när du går tillbaka.</p><p>Jag är idag inte 100% smärtfri men efter första skiddagen så upplever jag ingen smärta längre.</p><p></p><p>Min poäng är att nöjd dig inte med att justera en gång, gå tillbaka och justera om och om igen tills För mig så har det ingått i köpet.</p><p></p><p>Alternativet är titta på sprutade inneskor, finns säkert många här som kan redogöra för resultat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lainenR, post: 1297456, member: 153169"] Tråkigt att du har ont av pjäxorna! Jag har så länge jag kan minnas och har nog aldrig helt kommit ifrån problemen. Mina problem är hög fotrygg, högt fotvalv och bred fot framtill. Jag köpte pjäxor för ett par år sedan där både skal och innesko värmdes upp för att formas efter min fot. Efter första gången har jag gått tillbaka minst 4 gånger för att ytterligare rätta till problem. Det har blivit väldigt bättre för varje gång jag varit där. Notera också vad som görs varje tillfälle i detalj så du kan återge infon när du går tillbaka. Jag är idag inte 100% smärtfri men efter första skiddagen så upplever jag ingen smärta längre. Min poäng är att nöjd dig inte med att justera en gång, gå tillbaka och justera om och om igen tills För mig så har det ingått i köpet. Alternativet är titta på sprutade inneskor, finns säkert många här som kan redogöra för resultat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vägen till en smärtfri pjäxa
Tillbaka
Topp