Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vägen till en smärtfri pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="durren" data-source="post: 1297467" data-attributes="member: 164645"><p>Tack för svaren!</p><p></p><p>Är en bootfitter en speciell yrkesgrupp, för jag trodde det var bootfitting jag gjorde hos Stadium hundfjället och skidbytarboden? Man mätte foten och fick prova dom pjäxorna som låg nära i form (ganska få). Går gärna till en bra bootfitter i Stockholm eller om det finns en på plats där man åker. Troligtvis blir det Idre nästa gång. </p><p></p><p>Jag minns tyvärr inte vad det var för modell som jag försökt köpa loss från skiduthyrarna mer än att en var en Nordica där man kunde pumpa upp innerskon på något vis för att passa bättre och den andra sa man var "Head world cup pjäxa". Båda var utgångna modeller och detta var ju ett gäng år sen dessutom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="durren, post: 1297467, member: 164645"] Tack för svaren! Är en bootfitter en speciell yrkesgrupp, för jag trodde det var bootfitting jag gjorde hos Stadium hundfjället och skidbytarboden? Man mätte foten och fick prova dom pjäxorna som låg nära i form (ganska få). Går gärna till en bra bootfitter i Stockholm eller om det finns en på plats där man åker. Troligtvis blir det Idre nästa gång. Jag minns tyvärr inte vad det var för modell som jag försökt köpa loss från skiduthyrarna mer än att en var en Nordica där man kunde pumpa upp innerskon på något vis för att passa bättre och den andra sa man var "Head world cup pjäxa". Båda var utgångna modeller och detta var ju ett gäng år sen dessutom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vägen till en smärtfri pjäxa
Tillbaka
Topp