Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Väggen i Sälen, hur brant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frEErider89" data-source="post: 35753" data-attributes="member: 32849"><p>i sälen så körde jag störtlopp nedför väggen i snowblades....visserligen nypistat men endå..farvinden var läskig och det var MYCKET ostabilt...glad att jag sitter här idag! : )</p><p>men det sköna var att när man kom nerför krönet så vart det så härliga g-krafter...riktigt härligt.</p><p></p><p>Sen var jag i trysil för 2.5 veckor ca..då skulle jag även pröva att släppa på i den..gick mindre bra</p><p>i början var det okej.. hade just nått maxfarten då en massa jäv*l snöhögar dykte upp...orsakat av plogande barn..det var inte kul!</p><p>Ena skidan lyfte sig i ful fart och jag försökte att parera men i den farten var det inte lätt... så det som hände var att jag flög på magen och rullade å voltade...det sved lite grann! så plogare borde inte få vara i svåra backar! usch! det sabbar allting ju!</p><p>så länge det e nypistat e det väl ok men sen när det blir uppåkt då e det inte kul! </p><p></p><p>Men nu har jag skaffat riktiga skidor så nu e det lite bättre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frEErider89, post: 35753, member: 32849"] i sälen så körde jag störtlopp nedför väggen i snowblades....visserligen nypistat men endå..farvinden var läskig och det var MYCKET ostabilt...glad att jag sitter här idag! : ) men det sköna var att när man kom nerför krönet så vart det så härliga g-krafter...riktigt härligt. Sen var jag i trysil för 2.5 veckor ca..då skulle jag även pröva att släppa på i den..gick mindre bra i början var det okej.. hade just nått maxfarten då en massa jäv*l snöhögar dykte upp...orsakat av plogande barn..det var inte kul! Ena skidan lyfte sig i ful fart och jag försökte att parera men i den farten var det inte lätt... så det som hände var att jag flög på magen och rullade å voltade...det sved lite grann! så plogare borde inte få vara i svåra backar! usch! det sabbar allting ju! så länge det e nypistat e det väl ok men sen när det blir uppåkt då e det inte kul! Men nu har jag skaffat riktiga skidor så nu e det lite bättre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Väggen i Sälen, hur brant?
Tillbaka
Topp