Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Väggmålning[hjälp/Tips]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pussss" data-source="post: 549611"><p>Hallå.</p><p></p><p>Efter flytten börjar allt komma på sin plats, målat rummet provisoriskt och inser att en väggmålning inte skulle bli så dumt..</p><p></p><p>Ska slänga in lite biofåtöljer så det blir som ett "biorum"+ sovrum, så vill ha en skön touch och inga skrikiga färger. Eller du kanske kan övertyga mig om nått helt annat? Något helt innsane med just skrikiga färger? öppen för alla förslag.</p><p></p><p>Ge förslag på målningar/färger, släng gärna upp bilder..</p><p>MEN, inget för avancerat då jag inte införskaffat mig en projektor ännu.</p><p></p><p>Du kanske har en soft väggmålning hemma? Släng upp en bild och berätta hur du gjorde? Tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pussss, post: 549611"] Hallå. Efter flytten börjar allt komma på sin plats, målat rummet provisoriskt och inser att en väggmålning inte skulle bli så dumt.. Ska slänga in lite biofåtöljer så det blir som ett "biorum"+ sovrum, så vill ha en skön touch och inga skrikiga färger. Eller du kanske kan övertyga mig om nått helt annat? Något helt innsane med just skrikiga färger? öppen för alla förslag. Ge förslag på målningar/färger, släng gärna upp bilder.. MEN, inget för avancerat då jag inte införskaffat mig en projektor ännu. Du kanske har en soft väggmålning hemma? Släng upp en bild och berätta hur du gjorde? Tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Väggmålning[hjälp/Tips]
Tillbaka
Topp