Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vail - Colorado
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PowderPig" data-source="post: 31986" data-attributes="member: 32862"><p>Var du uppe i Copper idag? 14 inches på 24 timmar var ju en klart trevlig överraskning när man skulle bestämma sig vart man skulle åka kl 6 i morse <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Och det fortsatte snöa... Ser bra ut för fortsättningen!</p><p>Såg att du varit i Silverton - hur var det? Om det kommer lite mer snö i veckan funderar jag på att åka där kommande fre-sön...</p><p></p><p> -Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PowderPig, post: 31986, member: 32862"] Var du uppe i Copper idag? 14 inches på 24 timmar var ju en klart trevlig överraskning när man skulle bestämma sig vart man skulle åka kl 6 i morse :-) Och det fortsatte snöa... Ser bra ut för fortsättningen! Såg att du varit i Silverton - hur var det? Om det kommer lite mer snö i veckan funderar jag på att åka där kommande fre-sön... -Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vail - Colorado
Tillbaka
Topp